Friday, November 27, 2009

Kokkuvõtte reflektsioon

Oma esimese kodutöö eel panin kirja omale õpilepingu. Nimekirja sotsiaaltarkvaradest ei hakanud tegema, polegi seda eriti palju. Arvan, et mu suhe sotsiaaltarkvaradega on natuke paranenud. Õpilepingus oli mu eesmärgiks endale selgeks teha mulle tundmatud sotsiaaltarkvarad. Oi, neid tundmatuid oli palju. Mida siis teha? Teine eesmärk oli mul uurida kursusekaaslaste käest nende kasutatavad sotsiaaltarkvarad. Leidsin, et selle teadmisega leian endale sobivad tarkvarad ja hakkan neid järgemööda kasutama. Ma muidugi ei hakka kõike nendest kasutama, läheks väga kirjuks.
Sellel kursusel oli esmane kokkupuude blogi pidamisega. Isegi esimesel kuul mõtlesin, et teen blogi valmis selle kursuse jaoks ja sinna ta jääb. Nüüd olen hoopis teist meelt. Mõtlesin, et teen blogi kuhu panen kõik käsitööalased materjalid kokku ja sealt oleks õpilastel hea ülevaade. Praegusel hetkel toimub vahest juhendamine õhtuti MSNi seletuste, jooniste või linkide saatmisega.
Arvan, et me grupitöö läks hästi. Eks alguses oli erinevaid seisukohti just teema valikus ja kuidas seda asja serveerida teistele kuulajatele.
Kokkuvõttes võin öelda, et kursus andis mulle uusi teadmisi sotsiaalsest tarkvarast, kuidas teha grupitööd kui iga grupiliige elab eri Eestimaa paigas, avastanud uusi sotsiaalse tarkvara kasutamise võimalusi. Vajadusel võin juba ka teistele tutvustada mõningaid sotsiaalseid tarkvarasid.

1 comment:

  1. Mul on hea meel tõdeda, et see kursus andis mõne uue kogemuse, teadmise...
    Suur aitäh osalemast ja panustamast!
    Terje

    ReplyDelete